- Запустити графічний редактор GIMP.
- Створити новий проект.
- Задати для фону вертикальний градієнт з коричневого на блакитний.
- Додати новий шар, назвавши його "дерево".
- Намалювати у створеному шарі дерево.
- Встановити розмір шару "дерево" рівним розміру намальованого дерева.
Дублювання шару фону та шару рибки
Зміщення рибки на певний крок
Повторити попередні два кроки до того моменту, коли рибка допливе до межі акваріуму
Дублювання шару фону та шару рибки
Зменшення ширини шару рибки
Завдання.
- Повторити два останніх кроки, поки рибка не набуде ширину, рівну 1.
- Дублювати шар фону та у зворотній послідовності шари рибки (процес розвороту рибки)
- Кожну копію шару рибки віддзеркалити горизонтально
Закінчити створення шарів, організувавши рух рибки по акваріуму в зворотню сторону та її розвертання
Об'єднання шару рибки з попереднім шаром фону, утворивши кадри
Немає коментарів:
Дописати коментар