пʼятниця, 20 березня 2020 р.

Створення кадрів для покадрової анімації. Збереження GIF-анімації у файл


  1. Запустити графічний редактор GIMP.
  2. Створити новий проект.
  3. Задати для фону вертикальний градієнт з коричневого на блакитний.
  4. Додати новий шар, назвавши його "дерево".
  5. Намалювати у створеному шарі дерево.
  6. Встановити розмір шару "дерево" рівним розміру намальованого дерева.
Дублювання шару фону та шару рибки
Зображення - послуга платна. Детальніше у розділі Умови користування
Зміщення рибки на певний крок

Зображення - послуга платна
Повторити попередні два кроки до того моменту, коли рибка допливе до межі акваріуму
Дублювання шару фону та шару рибки

Зменшення ширини шару рибки

Зображення недоступне. Ознайомтесь, будь ласка, з розділом "Умови користування"Зображення недоступне. Ознайомтесь, будь ласка, з розділом "Умови користування"

Завдання.
  1. Повторити два останніх кроки, поки рибка не набуде ширину, рівну 1.
  2. Дублювати шар фону та у зворотній послідовності шари рибки (процес розвороту рибки)
  3. Кожну копію шару рибки віддзеркалити горизонтально
Закінчити створення шарів, організувавши рух рибки по акваріуму в зворотню сторону та її розвертання

Об'єднання шару рибки з попереднім шаром фону, утворивши кадри






Немає коментарів:

Дописати коментар