середу, 18 березня 2020 р.

Cтворення програмних об'єктів Python


Тема нашого сьогоднішнього уроку «Створення програмних об’єктів».
Пригадайте основні терміни програмування

Перед виченням нового, пройдіть тестування ТЕСТ

натисніть на тест та перейдіть за посиланням


Отже,  програмний об’єкт – це об’єкт, який реалізує свої задачі через взаємодію інших об’єктів.
-       Наприклад, клас на уроці. Це система, що складається з таких об'єктів як діти, учитель, столи, комп'ютери, проектор тощо. В цієї системи можна виділити основну мету - збільшення частки знань дітей на якусь величину. Щоб досягнути мети, об'єкти системи повинні певним чином взаємодіяти між собою.
-       У нашому випадку програмним обєктом є модуль turtle.
-         Розгляньте зображення на дошці.
-         Яку першу стрічку мені прописати
-         Не забудьте зафіксувати код у конспект
import turtle
a= turtle.Pen()
a.left(60)
a.forward(50)
- А як нам задати колір, ану подумайте. Як звучить колір англійською?
- як звучить ця команда
            a.color (‘red’)
- Так, ця команда встановить колір лінії. Для того щоб, зафарбувати фігуру ми використаємо таку команду.
            a.fillcolor('red') – вона задає колір заливці
- Щоб розпочати заливку використовуємо команду:
a.begin_fill()
- Щоб закінчити заливку використовуємо команду:
а.end_fill()
fillcolor
Заповнити кольором
begin_fill
Розпочати заповнення
end_fill
Закінчити заповнення
fill
Заповнити

А зараз дотримуючись відеоінструкції виконайте практичну роботу


Немає коментарів:

Дописати коментар