Тема нашого сьогоднішнього уроку «Створення програмних об’єктів».
Пригадайте основні терміни програмування
Пригадайте основні терміни програмування
Отже, програмний об’єкт – це об’єкт, який реалізує
свої задачі через взаємодію інших об’єктів.
- Наприклад, клас на уроці. Це система, що складається з таких об'єктів як діти, учитель, столи,
комп'ютери, проектор тощо. В цієї системи можна виділити основну мету -
збільшення частки знань дітей на якусь величину. Щоб досягнути мети, об'єкти
системи повинні певним чином взаємодіяти між собою.
-
У нашому випадку програмним об’єктом є модуль turtle.
-
Розгляньте зображення на дошці.
-
Яку першу стрічку мені прописати
-
Не забудьте зафіксувати код у
конспект
a= turtle.Pen()
a.left(60)
a.forward(50)
- А як нам задати колір, ану подумайте. Як звучить колір англійською?
- як звучить ця команда
a.color (‘red’)
- Так, ця команда встановить колір лінії. Для того щоб, зафарбувати фігуру
ми використаємо таку команду.
a.fillcolor('red') – вона задає колір заливці
- Щоб розпочати заливку використовуємо команду:
a.begin_fill()
- Щоб закінчити заливку використовуємо команду:
а.end_fill()
fillcolor
|
Заповнити кольором
|
begin_fill
|
Розпочати заповнення
|
end_fill
|
Закінчити заповнення
|
fill
|
Заповнити
|
Немає коментарів:
Дописати коментар